TVR گریفیث 400 ماشین ورزشی

[ad_1]

بررسی TVR گریفیث 400 ماشین ورزشی, پوشش, توسعه, ویژگی های مهم و اطلاعات فنی این مدل پنجم در TVR محدوده.

در این مقاله من را دلتنگ نگاه TVR گریفیث 400 یکی از یک گروه نخبه از خودروهای کلاسیک که تولید شده در طول دوره سال 1964 تا 1966.

راه اندازی شد در سال 1964 دو درب دو سرنشینه TVR گریفیث 400 بود جانشین گریفیث 200 بود که از رده خارج در سال 1963. آن را برجسته:

  • یک سینه های بزرگ رادیاتور با دو فن الکتریکی برای بهبود خنک کننده که بسیار لازم است در یک ماشین با موتور V8 در یک شیشه ای بدن که در حال حاضر شهرت برای گرم شدن موتور
  • یک سیستم تعلیق عقب دوباره طراحی
  • کمی تغییر عقب بخش از جمله یک پنجره جدید برای ارائه بهبود دید و ارائه یک ظاهر مدرن
  • علاوه بر این مشخص دایره نور عقب مجمع به عنوان استفاده می شود در این Ford Cortina علامت گذاری به عنوان 1 سالن

آن را مجهز به تجهیزات ویژه HI-PO فورد 289 اینچ مکعب (4722 cc) ویندزور V8, دریچه سقفی, موتور مجهز به سه کاربراتور و مرتبط با چهار سرعت گیربکس.

این موتور توسعه یافته 271 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و 312 ft / lbs گشتاور در 3400 دور در دقیقه و تولید بالا سرعت 155 مایل در ساعت با یک 0-60 mph زمان 4.6 ثانیه.

آن را به حال یک نسبت تراکم 10.5: 1 و از طریق چرخ دنده زمان: 40-70 مایل در ساعت در 3.3 ثانیه و 50-90 مایل در ساعت در 6.5 ثانیه.

این سلام-PO موتور در دسترس بود به عنوان اضافی اختیاری در گریفیث 200 نوع که تمایل به استفاده از استاندارد فورد 289 V8 واحد توسعه یافته است که 195 اسب بخار است.

باور نکردنی, با وجود افزایش قدرت تولید با 200 نوع آن را هنوز هم مجهز به همان BMC پشت محور به عنوان استفاده می شود در Grantura علامت گذاری به عنوان 3 با موتور 1.8 لیتری.

علاوه بر این از یک جایگزین Salisbury دیفرانسیل با دنده بالاتر نسبت 400 نوع بود و کمی سنگین تر از 200 نسخه.

اما حرکت صعودی این بود که این علاوه بر کمک به تولید بالاتر از سرعت بالا برای 400.

به عنوان یک نتیجه از آن دوباره طراحی سیستم تعلیق عقب 400 بود به طور قابل توجهی سبک تر از آن بزرگترین دشمن AC Cobra که افزایش نسبی آن عملکرد.

اما 400 رنج می برد از همان کیفیت ساخت مشکلات عنوان کرده بود احاطه 200 اما جالب اینجاست که ماشین مقصد برای بازار انگلستان ساخته شد به یک استاندارد بالاتر است.

در اوایل سال 1965 سواحل شرق ایالات متحده آمریکا بود را به یک وقفه طولانی مدت حوض اعتصاب.

این باعث شدید اختلال در عرضه از 400 نوع بدن بودند که تحویل از TVR در انگلستان است.

اگر این به اندازه کافی بد آن را نیز باعث تاخیر در حمل و نقل از بدن پانل های جدید گریفیث 600.

این مدل خاص برجسته restyled بدن ساخته شده از فولاد به جای GRP و تولید در تورین, ایتالیا.

جک گریفیث حتی رفت و به طول داشتن GRP بدن حمل هوایی در سراسر اقیانوس اطلس به منظور حفظ تولید.

نتیجه نهایی این بود که تنها 59 واحد از گریفیث 400 ساخته شد که در آن سال در نیویورک خط مونتاژ.

به عنوان یک نتیجه در سال 1966 او تا به حال هیچ جایگزین اما به توقف تولید 400.

این علامت پایان TVR گریفیث 400.

شاید این قدم زدن پایین خط حافظه ممکن است پاسخ داده اند و یا حداقل روشن یک سوال ممکن است:
که TVR ماشین ورزشی است خود را مورد علاقه ؟

اما باید این سوال هنوز پاسخ داده نشده و من بررسی خواهد شد در برخی از جزئیات در مقالات آینده در این وب سایت تمام طیف وسیعی از TVR ماشین های ورزشی که در روزنامه های به یاد ماندنی دوران پوشا سال 1946 تا سال 1967.

من امیدوارم که شما من در حسرت سفر “پایین ماشین ورزشی memory lane”.

[ad_2]