کارآفرینی در قرن 21

[ad_1]

بسیاری از تعاریف کارآفرینی را می توان در ادبیات توصیف فرآیندهای کسب و کار. اولین تعریف از کارآفرینی, دوستیابی از قرن هجدهم شد تلقی به معنی یک اصطلاح اقتصادی توصیف فرایند تحمل ریسک خرید در برخی از قیمت و فروش در نامشخص قیمت. بعد از مدت گسترش شامل مفهوم گرد هم آوردن عوامل تولید است. این تعریف رهبری دیگران برای سوال وجود دارد که آیا هر گونه منحصر به فرد کارآفرینی تابع و یا اینکه آیا آن را به سادگی یک شکل از مدیریت. در دوران اخیر مفهوم نوآوری اضافه شد به تعریف کارآفرین-کشتی. نوآوری شکوفه خواهد به بسیاری از دسته ها: فرایند نوآوری ، نوآوری محصول و نوآوری عامل نوآوری و نوآوری سازمانی. جدید ترین تعاریف را تشریح کارآفرینی به عنوان مربوط به ایجاد شرکت های جدید در حالی که کارآفرین که موسس.

تلاش های قابل توجهی را نیز به تلاش برای درک روانشناختی و جامعه شناختی شالوده های کارآفرینی. این مطالعات اشاره کرده اند که برخی از ویژگی های مشترک میان کارآفرینان; بسیاری از کارآفرینان برای موفقیت درک شده و منبع کنترل و گرایش به سمت بصری به جای استدلال منطقی و بدون ریسک در نظر گرفتن گرایش. علاوه بر این بسیاری از آنها بر نظر مشترک, اما نه, جهانی, موضوع از دوران کودکی محرومیت اقلیت عضویت در گروه و اوایل بلوغ اقتصادی تجربه به عنوان typifying کارآفرین است.

در نگاه اول و سپس ما ممکن است آغاز یک تعریف از کارآفرینی است. با این حال یک مطالعه دقیق از هر دو ادبیات و واقعی نمونه هایی از کارآفرینی تمایل به ایجاد یک تعریف بیشتر دشوار است اگر نه غیر ممکن است به دقت تعریف کنید.

در نظر بگیرید برای مثال درجه که کارآفرینی مترادف با تحمل ریسک و نوآوری و یا حتی تاسیس یک شرکت. هر یک از این شرایط شرح داده شده در بالا با تمرکز بر برخی از جنبه های برخی از کارآفرینان. اگر این درست است پس امثال توماس واتسون آی بی ام و یا ری Kroc از مک دونالد هرگز واجد شرایط; چند دانشمندان به طور جدی به استدلال می کنند که این افراد نمی شد کارآفرینان.

اگر چه خطر تحمل یک عنصر مهم از کارآفرینی, شخصیت, بسیاری از کارآفرینان موفق شد با اجتناب از خطر به دنبال دیگران به خرس گفت: خطر است. به عنوان یک بسیار موفق کارآفرین گفت: “ایده من از ریسک و پاداش است برای من برای به دست آوردن پاداش و دیگران را با خطرات.”

خلاقیت اغلب یک شرط لازم برای کارآفرینی است یا نه. بسیاری از کارآفرینان موفق شده اند به خوبی در کپی کردن دیگران و به نوعی بهبود در ایده آنها یاد می شود برای نوآوری یک قسمت بود که ضروری برای موفقیت یک محصول.

بسیاری از سوالات در مورد, روانی و اجتماعی, صفات کارآفرینان هنوز هم بوجود می آیند. چگونه است که کارآفرینان موفق و ناموفق می توانید به اشتراک گذاری ویژگی های معمول شناسایی? علاوه بر این برخی مطالعات نشان می دهد اغلب کاهش ‘کارآفرینی’ به دنبال یک سرمایه گذاری موفق برای کارآفرین است. این تمایل به رد محوریت شخصیت و یا ویژگی های شخصیتی به عنوان یک به طور کافی برای تعریف کارآفرینی است.

ما با طیف وسیعی از عوامل و رفتارهای که مشخص کارآفرینی در برخی از افراد است. همه از بالا تمایل به تقویت این دیدگاه که آن را دشوار است اگر نه غیر ممکن است برای تعریف آنچه یک کارآفرین است. کلمه به خودی خود می تواند بهترین مورد استفاده در زمان گذشته برای توصیف یک فرد موفق کسب و کار.

اندازه گیری کارآفرینی

با وجود murkiness از زمان پیدا کردن در مورد کارآفرین وجود دارد همچنان قدرتمند ضربه به ویژه در میان شرکت توسعه پزشکان برای اندازه گیری کارآفرینی در برخی از راه. این اندازه گیری تلاش می تواند طیف وسیعی از ساده چک لیست از طریق پیچیده و دقیق برنامه های کامپیوتری. نیاز به تعریف و اندازه گیری کارآفرینی رانده است مفهوم آن است که کارآفرین کسی است که عامل موفقیت در راه اندازی هر کسب و کار است.

او کسی است که درک فرصت های بازار و سپس انگیزه و رانندگی و توانایی بسیج منابع برای دیدار با تقاضا است. عمده ویژگی های کارآفرینان است که شده است توسط بسیاری از مفسران شامل موارد زیر است.

“خود اعتماد به نفس و چند ماهر.

“اعتماد به نفس در برابر مشکلات و دلسرد شرایط.

“مهارت های نوآورانه. می بیند فرصت ها اغلب نامرئی به دیگران است.

“نتایج-جهت گیری. نیاز به درایو است که تنها می آید از دستیابی به اهداف آنها برای مجموعه خود را.

“Risk-taker. اغلب کارآفرین موفق نمایشگاه افزایشی رویکرد ریسک در هر مرحله در معرض خودش به تنها محدود, اندازه گیری مقدار شخصی در معرض خطر و در حال حرکت از یک مرحله به دیگری به عنوان هر تصمیم ثابت است.

“تعهد. کار سخت و انرژی single-mindedness عناصر ضروری در کارآفرینی مشخصات.

اما دو هشدارهای نیاز به متصل می شود به این لیست بخشی از کیفیت کارآفرینی.

اولین انتخاب افراد برای سرمایه گذاری و توسعه آموزش های چنین مجموعه ای از نگرش ها و مهارت ها به هیچ وجه تضمین موفقیت کسب و کار.

دوم کارآفرینی ویژگی های مورد نیاز برای موفقیت در راه اندازی یک کسب و کار اغلب کسانی که مورد نیاز برای یک کسب و کار است که رشد را تجربه. این وضعیت می شود بسیار متفاوت پس از آن رشد می کند به هر اندازه گیری این مجموعه مهارت های مختلف ارگانیسم. نقش کارآفرین نیاز به تغییر با کسب و کار به عنوان آن را توسعه و رشد می کند اما همه بیش از حد اغلب او و یا او قادر به انتقال.

متفکرین و مدیران

در جدید و در حال ظهور کسب و کار کسی که شروع کسب و کار است که اغلب به یک کارآفرین یا یک رویایی.

رویایی که شروع یک کسب و کار با یک ایده تازه — به چیزی بهتر یا کمتر expensively آن را در یک راه جدید و یا برای برآوردن نیاز های منحصر به فرد — اغلب در درجه اول علاقه مند به ساختن پول. رویایی می خواهد برای انجام کاری که هیچ کس دیگری انجام داده است چرا که آنها می توانید آن را جالب و هیجان انگیز و در نتیجه نشست یک نیاز است. هنگامی که کسب و کار آغاز می شود به برخی از موفقیت های طبیعت و فرآیندهای تغییر دهید. این در نهایت نیاز به مهارت های مختلف مجموعه ای از شخص با چشم انداز.

در این مرحله نوزاد تجربه کسب و کار خود را برای اولین بار مجموعه ای از چالش ها:

“چه رویایی کارآفرین انتقال مهارت ها و الهام بخش ساخته شده است که کمی سازمانی با موفقیت به چیزی بزرگتر ؟

“چگونه کسب و کار مقابله با جریان نقدی محدودیت ؟

“چگونه آن را به دست آوردن مشروعیت لازم برای فعال کردن آن را به امانت بگیرم ؟

اغلب این رویایی است که علاقه مند به این مسائل است. متفکرین معروف فقیر در نظارت بر کارکنان, مذاکره با سرمایه گذاران و یا آموزش قرآن ، کسب و کار در حال حاضر نیاز به یک مدیریت حرفه ای تمرکز که در تماس های مختلف مجموعه ای از مهارت ها برای مدیریت و حفظ رشد وجود دارد که جدا از مهارت های لازم برای شروع یک سرمایه گذاری و ترویج چشم انداز.

استفاده از مهارت های مدیریت اجازه می دهد تا نوجوانان شرکت همچنان به خوبی انجام دهد اما فرهنگ کسب و کار شروع به تغییر. تاکید مدیریت ساختار سیاست و روش و مهم ترین سودآوری است. بنابراین کسب و کار می رسد چالش بعدی: بلوغ سازمانی در حال حاضر نیاز به یک ساختار مدیریت و یا حکومت برای ایجاد کنترل و توازن و به اطمینان حاصل شود که تمرکز مدیریت نمی شود بیش از حد قدرتمند و پایمال کارآفرینی لازم برای ایجاد رشد سریع و دسترسی به بازارهای جدید است.

کسب و کار در حال ظهور صنایع از طریق این سه مرحله مشخص می شود چشم انداز مدیریت و حکومت. پس از در حال توسعه به نهادینه شرکت با مناسب حکومت و ساختار کسب و کار برخورد با یک مجموعه جدید از چالش های است که مشترک به تمام صنایع:

“چگونه کسب و کار خود را حفظ چشم انداز?

“چگونه آن را تعادل رشد ریسک و سودآوری?

“چگونه آن را ایجاد یک سیستم حکومت است که دارای مدیریت پاسخگو و بدون تضعیف استقلال و انعطاف پذیری ؟

نتيجه گيری

این کسب و کار چرخه توسعه در بالا توضیح داده شایع است در میان کسب و کار موفق. چرخه خود را افزایش می دهد این موضوع از آنچه به تمرکز در هنگام تلاش برای انتخاب یک ایده کسب و کار برای شرکت در یک برنامه مانند TKMPK. خطر واقعی برای کسانی که درگیر در فعالیت انتخاب است که با انتخاب کیفیت کارآفرینی بیش از مهارت های مدیریتی. این ممکن است در نتیجه محکوم به کسب و کار به ناهموار رشد مدیریت ضعیف و نهایی شکست به عنوان سازمانی پاسخ نمی دهند به اندازه کافی به بازار جدید و شرایط معامله. بیشتر در معرض خطر اقدام به انتخاب مردم بیش از ایده های.

تمرکز هر predicative عنصر در فرآیند انتخاب از این رو نیاز به یک تعادل از هر دو کارآفرینی و مدیریتی کیفیت. و عمده تعیین کننده در انتخاب یک شرکت برای آموزش مدیریت کسب و کار باقی می ماند و باید ایده کسب و کار خود را.

[ad_2]