پست-امپرسیونیسم و تاثیر آن بر هنر مدرن

‘پست-امپرسیونیسم بود جانشین ‘امپرسیونیست” سبک نقاشی. معروف انگلیسی هنر منتقد راجر فرای سازمان یافته اولین نمایشگاه خود را در لندن و ابداع اصطلاح “پست امپرسیونیسم” به طبقه بندی آثار هنری از اواخر قرن 19 نقاشان. این هنرمندان بودند وینسنت ون گوگ پل سزان و Paul Gauguin به عنوان پیشگامان و سناتور ‘پست امپرسیونیست.’ ژرژ سورا و هانری د تولوز لوترک در میان دیگر نقاشان الهام ‘امپرسیونیسم.’ آنها با این حال, توسعه سبک خود را به منظور ارتقاء و هیجان بخرج دادن از طریق هنر خود را در نتیجه پیوستن به این باشگاه از ‘پست امپرسیونیست.’

‘امپرسیونیسم به عنوان یک هنر حرکت آغاز شده در فرانسه در اواخر قرن 19. این سبک از نقاشی متمرکز در گرفتن فوری و خوی و یا تصور و تصویری از یک صحنه با زندگی افراد از طریق اثر از رنگ و نور است. این ‘پست امپرسیونیست’ نقاشان به مبارزه طلبیده اصل هدف ضبط طبیعت است. آنها متمرکز روی آوردن بیشتر در مورد ساختار و فرم و بیان خود را به کار خود را در سبک متمایز. ‘پست امپرسیونیست مانند’ امپرسیونیست,’ استفاده از چرخش برس سکته مغزی مستقیم رنگ و زندگی واقعی افراد تنها به تفاوت در گرفتن بیشتر عمق احساسی. بنابراین آنها اضافه شده و ابعاد جدیدی به خود را به طور قابل توجهی بیشتر رسا هنر است.

‘پست-امپرسیونیسم’ اغلب به نمایش هنر خود با هم همکاری اما ترجیح داده به تنهایی کار کند. پل سزان رها اولیه ‘امپرسیونیسم’ جنبش به عنوان او می خواست در سخنان خود “را از امپرسیونیسم چیزی جامد و با دوام مانند هنر در موزه.” او به توسعه نوآورانه سبک از نقاشی که درگیر شکستن اشیاء به اشکال اساسی خود را از طریق gradations رنگ خالص. انتزاعی خود را به سبک الهام گرفته از هنرمند بزرگ پابلو پیکاسو به آمده تا با مفهوم ” کوبیسم.’

Paul Gauguin زندگی در تاهیتی و الهام از جوامع روستایی & زندگی سنتی به ارائه زیبایی شناسی هنر. Gauguin اقتباس یک شکل منحصر به فرد از هنر ایجاد شده با آوردن تخت عجیب و غریب و مبنی بر لذات جسمانی هارمونی رنگی همراه با رئوس مطالب ظاهر پنجره های شیشه ای رنگی روی بوم. او همچنین در برخورد با مقاله چراغانی که در آن متن در یک نسخه خطی آراسته شده است طرح و یا با استفاده از طلا و یا نقره ای. این به تقریبا یک شاعرانه اثر به نقاشی های خود را.

نقاش هلندی ونسان ون گوگ شناخته شده بود به عنوان یک مدل ‘اکسپرسیونیستی’ نقاش که عطریست با دیوار brushwork و رنگ های زنده و استادانه منعکس کننده احساسات او را به دست آورده در سراسر جهان تحسین. هانری د تولوز لوترک شد یکی دیگر از معروف ‘پست امپرسیونیست’ که برای او شناخته شده بود غیر مستقیم ترسیم با رنگ متضاد با ” امپرسیونیسم.’ ژرژ سورا بود یک متخصص رنگ و تئوری های خطی سازه. او اعمال یک تکنیک به نام ” نقاشی نقطه نقطه,’ است که در آن او با استفاده از نقطه های کوچک با رنگ متضاد برای ایجاد گریزان و روشن تصور در نقاشی های او.

‘پست-امپرسیونیسم’ آغاز شد به عنوان “امپرسیونیست” اما زیرفشار از آن طبیعت رویکرد است. آنها جرأت به ناشناخته حوزه, اضافه کردن احساسات و نمادین به خود هنر است. با خود بی همتا مستقل سبک و تعهد جدید برای اضافه کردن ابعاد به عبارات هنری, ‘پست-امپرسیونیسم’ به طور چشمگیری تحت تاثیر هنر مدرن از قرن 20th. خود را تکامل الهام گرفته از سبک های مختلف مفاهیم جدید مانند کوبیسم, نقاشی نقطه نقطه, Neo امپرسیونیسم و Fauvism.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *