مجله وگ: ظهور را به شهرت

[ad_1]

بین المللی trendsetting انتشار رواج راه اندازی شد در سال 1892.

برای بیش از یک دهه از مجله هفتگی اجتماعی, انتشار, درآمد شهرت خود را تنها به خوبی به سال 1906 پس از تغییر مالکیت دست به دست. جدید acquirer, Conde Nast سرعت عمل; در نظر گرفتن این مجله در خارج از کشور ساخت آن را در دسترس در 9 کشور مختلف. او پس از آن تبدیل این مجله به دو هفته از انتشار است که شامل مقالات با محور اندیشه همراه با تمرکز بر مد.

محبوبیت بیش از سال

مجله وگ با موفقیت برگزار شد خود را برای بیش از یک قرن و رشد کرده است با تمدن. مجله's نخست موفقیت متکی بر تبادل اطلاعات مناسب در زمان مناسب است. در طول جنگ جهانی زنان در ایالات متحده تبدیل شد و بیشتر متکی به رواج خود را برای روند مد به دلیل جنگ های خارج از کشور. در این زمان بود مجله, گیر افتاد, فانتزی از خوانندگان که به نوبه خود خود را مورد اعتماد ترین پیروان. در دوران رکود بزرگ رواج مجله مقالات منتشر شده در مورد مد مقرون به صرفه است که آن را داد که مقدار مورد نیاز افزایش نسبت به ساخت آن یک پیشرو در مد.

مجله وگ یکی از اولین مجله به معرفی و تصاویر خود را در مجلات; زنان می تواند نه تنها به عنوان خوانده شده در مورد مد اما همچنین روشن خوب به آن نگاه کنید. این ساخته شده آن را یک موفقیت آنی در میان زنان است. آنها قادر به مربوط به مد بیشتر کارآمد و بیان فردیت خود را به طور همزمان. آن هم زمانی که ابرنس شد و به زودی زنان قادر به جایگزین پارچه های گران قیمت با قیمت مناسب لباس.

تأثیرات ساخته شده است که همه تفاوت

در طول 1960s, مجله وگ شروع این برنامه شامل مدل در نتیجه راه اندازی مشاغل از بسیاری از چهره های معروف. دیانا Vreeland جدید بود Editor-in-Chief ساخته شده است که تمرکز magazine, women's مسائل و مشکلات روزمره مواجه با آنها است. از سال 1971 فضل Mirabella شد Editor-in-Chief و مجله وگ یک نشریه ماهانه. او گنجانیده شده چند تغییرات جسورانه به مجله و گردش خون آن به شدت افزایش یافته; از 450,000 به 1.4 میلیون نفر است.

او را جانشین و زمان Editor-in – Chief Anna Wintour به ارمغان آورده است آنچه که به عنوان موفقیت نهایی به مجله. او به تصویر کشیده جین به عنوان مد روز گاه به گاه پوشیدن برای زنان با قرار دادن زنان در شلوار جین بر روی جلد مجله. او همچنین نقش کلیدی در معرفی مد روند. با اعتبار بودن یک رابطه جنسی خشن, رئیس, Wintour, مطمئن شوید که او را هل کارکنان سخت است.

امروز مجله وگ گردش بیش از 11.3 میلیون و 1.3 میلیون آنلاین خوانندگان جذب زنان بین سنین 18 و 50. شده است 1 سال به 'بدن سالم ابتکار'; پیوستن به تشویق لاغر مدل و مدل های مبتلا به اختلالات غذا خوردن.

دیجیتال مجله وگ

پس از تبدیل شدن به در دسترس آنلاین به عنوان آنها کاملا قهرمانان مقرون دیجیتال طرح. انتخاب سالانه مجله وگ اشتراک را به شما صرفه جویی قابل ملاحظه! وگ در دسترس است در وب سایت ها و تبلت های سیستم عامل و مسائل مربوط به مجله را می توان به عنوان خوانده شده در iPad و آی فون مصنوعی و همچنین در ویندوز 8. مجله زنده می آید در حالی که خواندن و واقعا نسل بعدی راه حل برای تمام دوستداران مجله.

مجلات دیجیتال به طور پیوسته در حال به دست آوردن محبوبیت برای خود تحرک و راحتی. رواج مجلات دیجیتال بسیار تعاملی و براق احساس. اگر شما عشق مجله وگ پس از آن سازگار با محیط زیست دوستانه و اشتراک دیجیتال مسائل امروز است. شما نه تنها به عنوان خوانده شده glossier نسخه از مطالب شما نیز صرفه جویی در یک درخت در این فرآیند است.

[ad_2]