فراری 360 Challenge Stradale ماشین ورزشی

[ad_1]

فراری 360 Challenge Stradale – یک نگاهی از نزدیک این ماشین ورزشی را, عملکرد, اطلاعات فنی, ویژگی های, مقایسه با رقبای تاریخچه استفاده می شود قیمت.

از کلاسیک به مدرن

ماشین

چالش Stradale ماشین ورزشی معرفی شد توسط فراری در سال 1999 در کنار راه اندازی 360 مودنا و عنکبوت.

این Stradale, بود بالاترین, انجام, راه رفتن نوع در 360 سری.

آن را جانشین 355 چالش ماشین ورزشی که توسعه اوج رسیده است در سال 1998 با تکامل نوع بود که تقریبا کامل کارخانه مونتاژ خودرو مسابقه ای.

360 چالش شد و بر اساس 360 مودنا و یک نسخه محدود مسابقه که طراحی شده توسط فراری به صرف 20 درصد از زمان خود را به عنوان یک آهنگ روز مسابقه و 80 درصد باقی مانده به عنوان راه رفتن ،

چالش Stradale شد تا آنجا که 110 کیلوگرم سبکتر از پایه 360 مودنا به عنوان یک نتیجه از تعداد زیادی از وزن خود را از اقدامات صرفه جویی در, که شامل:

  • از بین بردن رادیو
  • جایگزین پنجره های شیشه ای با پلکسی گلاس
  • با استفاده از Alcantara پارچه در محل چرم داخلی
  • کاهش وزن ضربه گیر و دامن ویژه با استفاده از گچ
  • از بین بردن داخلی صدا کشنده مواد
  • با استفاده از فیبر کربن آینه
  • اضافه کردن اختیاری فیبر کربن کرسی از مودنا

این تغییرات تولید صرفه جویی در وزن 94 کیلوگرم است.

مجهز به 19 اینچ, جاده, چرخ, بیشتر از 16 کیلوگرم ذخیره شد با استفاده از ترمز Brembo ساخته شده از کربن و مواد کامپوزیت که هر دو مانع محو شدن ترمز و بهبود حمل و نقل با توجه به کاهش وزن

موتور پانل های بدن و شاسی تمام شد ساخته شده از آلومینیوم.

هنگامی که با استفاده از استاندارد شش سرعت F1-سبک دست و پا زدن دنده تغییر سیستم راننده می تواند پرتاب یک سوئیچ را انتخاب کنید و یا ورزش یا مسابقه-mode.

در مورد دوم زمانی که کنترل کشش خاموش بود وجود دارد یک ویژگی است که اجازه راننده به تعامل با کارایی بالا شروع تا زمانی که غالب شرایط رانندگی مجاز خودرو به منظور توسعه کافی گرفتن.

شاسی Stradale طراحی شده بود به طوری که مرکز ثقل بود 15 میلی متر پایین تر از استاندارد ،

همه غیر ضروری داخلی را ارائه می کند مانند فرش و تشک حذف شده بود و درب پانل بودند ساخته شده از فیبر کربن.

آن استفاده می شود بسیار سبک وزن و آلومینیوم رول بیش از میله پشت صندلی است که به طور خاص طراحی شده برای ماشین و مجهز به سخت شدن چشمه ها و قابل تنظیم کامپیوتر کنترل میرایی.

با یک اصلاح شده با الیاف کربن تحت سینی پایین نیروی بیشتر افزایش سخت تر از ماشین رانده شد.

موتور

360 چالش مجهز شد همان اواسط موتوره, 3.6 لیتری V8 واحد با پنج سوپاپ در هر سیلندر به عنوان دیگر 360 انواع و توسعه 425 اسب بخار در 8500 دور در دقیقه و 275 فوت/پوند گشتاور در 4750 دور در دقیقه.

این تولید بالا سرعت 186 مایل در ساعت و یک 0-62 مایل در ساعت از 4.0 ثانیه.

خروجی افزایش یافته بود با استفاده از فشرده سازی بالا اتاق های احتراق با جلا بنادر و بالا بردن فشرده سازی کمی به 11.2:1.

وزن کل موتور و گیربکس کاهش یافت 11 کیلوگرم با استفاده از یک کوتاه, سبک وزن, فولاد ضد زنگ ورزش اگزوز عقب جعبه و اصلاح شده از خروجی لوله های.

رقابت

نوعی رقابت برای 360 Challenge Stradale شامل موارد زیر است: Lamborghini Murcielago و Dodge Viper SRT-10. فراری عملکرد:

ماشین های اسپرت برای فروش

با قیمت اصلی $195,000 در بازار دست دوم یک فراری 360 Challenge Stradale بود که در شرایط خوب خواهد واکشی در اطراف $160,000 در حالی که به عنوان مثال در نمایشگاه بیماری خواهد فرمان در منطقه از $320,000.

یکی دیگر از این خودرو از فراری.

این نشانه پایان بررسی من از این فراری 360 Challenge Stradale ماشین ورزشی

[ad_2]