جیپ را بازار هدف را پوشش می دهد همه

[ad_1]

جیپ خود تاسیس در زمینه وسیله نقلیه خارج از جاده عملکرد. اما در حال حاضر آن است که به دنبال درخواست تجدید نظر به یک بازار بزرگتر برای پوشش جوان علاقه مندان است. آن است که مصمم به گرفتن نیازهای هر دو جوان و قدیمی با استفاده از جاذبه جدید Wrangler.

اما در گسترش بازار هدف خودروساز برخی از جیپ purists ابراز مخالفت خود را. آنها فکر می کنند که با نام تجاری رفته خیلی نرم تر از حد انتظار. “همه نگران است که جیپ خود را از دست نام” گفت: Cefali معاون رئیس جمهور از دریاچه های بزرگ, چهار چرخ دیسک انجمن و همچنین یک جیپ مصرف کننده. “من نفرت برای دیدن جیپ نیست که در پیش زمینه از آفرود.”

جیپ مخاصم جانشین به جنگ جهانی دوم جیپ مینی وسیله نقلیه سودمند ورزش است که عرضه در سال 1987. این برای اولین بار به روز شده در سال 1997. بعدی اصلاح اتفاق افتاده در سال 2007 و آخرین است که برای این مدل در سال است. All-new Jeep Wrangler مجهز به تعدادی از اولین ها که شامل صفحه ویندوز و قفل درب. از طریق 65 سال سابقه خودروساز این اولین بار است که آن را ارائه می دهد گفت: ویژگی های.

“به نظر می رسد مانند آنها در آینده با برخی از چیزهایی که واقعا خارج از جاده, توانا” افزود Cefali. چنین احساسات است و به همین دلیل آن بسیار مهم بود به صحبت کردن با جیپ از purists جدید Wrangler صرفا یک طرح گفت: جف بل, معاون رئیس جمهور از جیپ یک بخش از DaimlerChrysler AG را Chrysler Group. او اضافه کرد که با رقابت از مارک های جدیدتر مثل هامر و ناهموار midsize Suv ها مانند نیسان Xterra مدرن مخاصم تا به حال ساخته شود. اما نگاه و ویژگی های خواهد نه توهین چهار چرخ وفاداران.

جیپ مخاصم در حال حاضر می آید با برابر پایین شیشه جلو و قابل جابجایی و تبدیل خوانده شده ها. خارجی جدید Wrangler طراحی شده بود با میراث خود در ذهن گفت: Trevor Creed معاون ارشد رئیس جمهور از کرایسلر طراحی شده است. کری ان گریفیث یک مخاصم متعصب خوشحال است بدانید که مجهز به امکانات جلوگیری نمی کند, هاردکور, جیپ طرفداران از بین بردن درب برای فصل تابستان سرمایه گذاری. “من اهمیتی نمی دهند آنچه انجام می دهند با نام تجاری جیپ تا زمانی که آنها نگه داشتن مخاصم سنتی گفت:” گریفیث که می رود دنباله سواری حداقل یک بار در ماه.

“هنگامی که مردم می بینند جدید Wrangler, آنها در حال رفتن به دور دمیده می شود با این چیزی که به نظر می رسد و آنچه در آن می توانید انجام دهید” گفت: تام LaSorda کرایسلر اجرایی.

جیپ فروش در حال افزایش 11.5 درصد در سال 2005 و خودروساز مشتاق به بیشتر کاهش فروش جدید خود را با قطب نمای آزادی دیزل و هفت مسافر فرمانده. “است که یک شست بزرگ است که شما می توانید رشد جیپ” بل گفت.

جیپ قطب نما متقاطع ورزشی شهرداری پرده برداری کرد برای سال 2007 مدل در سال 2006 در آمریکای شمالی بین المللی خودکار نمایش می دهد. این خودرو با استفاده از یک 172 اسب بخار 2.4 لیتری GEMA I4 gasoline موتور برای استرالیا و اروپا بازار است. در حال حاضر که خودرو اصلاح شده برای تهیه کردن به یک بازار گسترده تر از آن همراه با بارهای از وعده و شگفتی است. خودروساز گفت: این خودرو این است که طراحی شده برای ارائه بیشتر سرگرم کننده, ابزار, آزادی, قابلیت, و همچنین پتانسیل استثنایی برای اقتصاد سوخت و انعطاف پذیری داخلی بدون افت قیمت است. هر چند خودروساز سرگرم تغییرات قابل توجهی آزمایش قطعات مانند EBC ترمز روتور حفظ خواهد شد در این مدل است.

این خودروساز انتظار دارد که در سال 2007 Jeep Compass طراحی شده است شهری استعداد به درخواست تجدید نظر به خریداران جدید در این SUV جمع و جور بخش پیش بینی شده به 568,000 واحد در سال 2010 و سه گانه به 814,000 سال 2016 از 297,000 واحد در سال 2004. جیپ Compass طراحی شده است برای فریب زنان مجرد و به تازگی ازدواج کرده حرفه ای در محدوده سنی 20s به 40s. خودروساز نیز با هدف قرار دادن یک مجلل جمعیتی با درآمد متوسط $60,000.

همه جدید جیپ قطب نما ویژگی های جیپ نام تجاری امضا هفت اسلات پنجره مشبک دور چراغ جلو و ذوزنقه چرخ دهانه و یک شبح است که ویژگی های یک شدت raked شیشه جلو اتومبیل. جانبی و پرده ای کیسه هوا و استاندارد هستند و آن را مجهز به جدید 172 اسب بخار 2.4 لیتری جهانی موتور تولید شده توسط کرایسلر, Mitsubishi Motors Corp. و Hyundai Motor Co.

جیپ لیبرتی دیزل از سوی دیگر جمع و جور وسیله نقلیه سودمند ورزش است که ویژگی های جدید 2 PowerTech موتور 150 اسب بخار 2.4 L I4 و 210 hp 3.7 L V6 2.8 L VM Motori turbodiesel موتور موجود شد در CRD و مدل چهار چرخ ترمز دیسک. در سال 2005 آن را صعود به عنوان بهترین فروش جمع و جور وسیله نقلیه سودمند ورزش.

جیپ فرمانده 7-مسافر متوسط وسیله نقلیه سودمند ورزش در سال 2006 معرفی شد, ویژگی های 3 moonroofs, مربع کردن طرف نشسته شیشه و بسیار متمایز یک ظاهر طراحی شده. این نیز ارائه می دهد یک پایه موتور V6 با دو اختیاری V8s و جدید همی. در اروپا این خودرو ارائه می دهد یک موتور دیزل طراحی و توسعه توسط دایملر کرایسلر با BlueTec فن آوری است.

با توجه به ربکا Lindland یک تحلیلگر با بینش جهانی, Inc., جیپ نیاز به ماندن در تماس با تغییر سلیقه خریداران به ویژه نسل جوان است. “بسیاری از مصرف کنندگان در بازار هستند حق بیمه گرا” Lindland اشاره کرد. “آنها نگاه به مارک های برتر پس از یک نام تجاری مانند هامر بسیار جذاب به آنها. چه جیپ نیاز به انجام است که بسیار جذاب به آن بازار است. آنها در حال تلاش برای گسترش درخواست تجدید نظر از نام تجاری به طور کلی بدون اعتقاد هسته خریداران. آنها نیاز به خریداران جوانتر علاقه مند به جیپ.”

[ad_2]