تقلیدی نوآوری – 7-مرحله که حداقل خطر و بهینه سازی موفقیت

[ad_1]

کسب و کار نظر سنجی معتبر توسط سازمان هایی مانند IBM, Boston Consulting Group, PwC و دیگران ناچار به همان نتیجه رسیدند که نوآوری بسیار مهم است برای رشد کسب و کار و سود. در عین حال تنها 4 درصد از مدیران اجرائی در واقع در جای خود قرار داده یک سیستم نوآوری در سازمان خود. آنها مردد هستند به آغوش نوآوری از شکست و عدم قطعیت است.

در IBM سه جهانی اجرائی مطالعات اجرائی همواره گفته است که مقابله با تغییر خود بود مبرم ترین چالش است. در آی بی ام مدیر عامل مطالعه 2010, مدیران تلفظ خلاقیت به عنوان مهم ترین رهبری نسبت می دهند. خلاق ترین رهبران کسب و کار باید یک سیستم نوآوری است. اما نوآوری حمل پرخطر و روابط این شرکت منابع مانند پول و تدارکات و احتمالا گران قیمت تجهیزات.

این مدیران به طور مداوم به دنبال راه کمتر خطرناک. در حال حاضر این نگاه بیش از. راه حل این است که تقلیدی نوآوری است.

چه تقلیدی نوآوری ؟

تقلیدی نوآوری است که در مورد تطبیق یک راه حل ثابت برای بیرون آمدن با یک نوآوری در نتیجه به حداقل رساندن خطر و بهینه سازی موفقیت است. در این مورد چه کار می کند بهترین و بهبود آن است.

تقلیدی نوآوری است که در مورد یک مقیاس کامل تقلید از یک موجود محصول و خدمات یا فرآیند است. خلاقیت و نوآوری مورد نیاز است. آن را به یک ساختار روش.

تقلیدی نوآوری نیست چالش کپی رایت. و نه آن را شامل نقض حق ثبت اختراع. تقلیدی نوآوری طول می کشد استفاده از R&D انجام شده قبلی و شامل استقراض و در حال توسعه موجود, محصولات, خدمات, سیستم های بازاریابی و فن آوری به حک کردن یک رقابتی تو رفتگی در دیوار در بازار است.

با استفاده از 7-مرحله تقلیدی نوآوری فرآیند شما می توانید از بین بردن ترس و ناامیدی است که حداقل خطر و بهینه سازی موفقیت با ساخت آنچه با این نسخهها کار به خوبی و حتی بهتر.

چرا تقلیدی نوآوری ؟

بیرون آمدن با ‘دستیابی به موفقیت ایده” و “کاملا جدید” نوآوری این است که هر دو وسوسه انگیز و فریبنده است. پس از همه, موفقیت, می تواند به معنای بازار ، چنین استراتژی حمل خطرات بزرگ. علاوه بر آن معمولا خواستار تلاش های گسترده و منابع است. آن است که یک فعالیت است که پیچیده و پرهزینه و اغلب نشان می دهد بسیار کمی وعده بازگشت سرمایه گذاری. کار بر روی جانشین محصول موفق به بلافاصله شروع. این به این معنی است که پی در پی بودجه پژوهش باید به طور فزاینده ای بالاتر از اصلی نوآوری است. نمونه هایی از این رویکرد در حال Intel 3M و P&G.

با جهانی شدن و ظهور اینترنت وجود دارد که ساده تر, ساده تر و ثابت مسیر جدید برای به حداقل رساندن خطر و بهینه سازی موفقیت است. این مسیر نامیده می شوند “تقلیدی نوآوری”. نمونه هایی از این رویکرد در حال اپل در حال توسعه آی فون و آی پد سری از محصولات سامسونگ استراتژی کسب و کار و بانکداری است.

واقعیت این است که این رویکرد جدید نیست. آن را انجام شده توسط تعداد بی شماری از شرکت های موفق و سازمانها. اما هیچ کس تا به حال به آن یک نام عمومی تا به حال. پس از انجام تحقیقات گسترده من نام این رویکرد تقلیدی نوآوری و توسعه 7-روش تقلیدی ابداع یک روش است که شیپور خاموشی به عالی قدرت جهانی مغز از طریق اینترنت.

در تقلیدی از نوآوری ارائه می دهد احتمالا بهترین روش برای سازمان شما در حفظ و خود را در حال رشد رقابت و موقعیت استراتژیک در محل بازار به دلیل آن است که:

* ساده برای پیاده سازی

* کم خطر به عنوان شما در حال تطبیق و یا پالایش یک راه حل ثابت

* کم هزینه به عنوان تحقیق و توسعه کار در حال حاضر برای شما انجام شده است

* نیاز بسیار کمتر منابع از جمله مردم و زمان و پول و تلاش

* سریع-آهنگ مسیر به تجاری

* این است که قانونی و اخلاقی

نمونه هایی از تقلیدی نوآوری

* اپل: اپل راه اندازی اپل در سال 2010 توسط پالایش و تطبیق تکنولوژی از بسیاری از منابع. برای مثال اولین تبلت ساخته شده توسط مایکروسافت در سال 2001. MIT ایجاد صفحه نمایش لمسی فن آوری و دست حرکت سیستم های کوه در می رم صفحات و یا در حال حرکت صفحه نمایش. البته اپل معرفی نوآوری های بسیاری به اپل بیش از حد.

* سامسونگ: Samsung بنیانگذار Lee Kun-hee فرمول از اول بودن در بازار با یک محصول تقلیدی هنگامی که وجود دارد یک فرصت جدید کمک کرده است تا به نوبه خود سامسونگ به یک نام تجاری جهانی در طول دهه گذشته یا بیشتر مباهات ارزش بازار $143 میلیارد و بزرگتر از اینتل و هیولت پاکارد و معادل مجموع ارزش Sony Corp, نوکیا توشیبا و پاناسونیک Corp. این دلیل است که اصلی مبتکر و ایجاد یک بازار جدید نیاز به مقدار زیادی از خطر و طول می کشد زمان طولانی برای رسیدن به نتایج سودآور است.

* امتیاز: امتیاز سیستماتیک شکل تقلیدی نوآوری است. با توجه به ایالات متحده آمریکا, اتاق بازرگانی, آمار franchised برگزار می گردد شرکت باید 97% میزان موفقیت در عرض 5 سال از افتتاح, در حالی که غیر franchised برگزار می گردد شرکت باید نسبتا پایین, موفقیت, میزان 48 درصد در 6 سال است.

* مک دونالد: قلعه سفید بنیانگذاران والت اندرسون و بیلی اینگرام به طور گسترده ای با اعتبار اختراع هر دو همبرگر و فست فود کسب و کار. آن تقلیدی پیرو مک دونالد بزرگترین فست فود زنجیره ای از طریق آن بازاریابی نوآوری باعث می شود یک مقدار موفقیت بیشتر از خود همبرگر فست فود کسب و کار.

7-روش گام به تقلیدی نوآوری

7-فرآیند گام به گام به صورت تقلیدی نوآوری ارائه می شود که نتایج قابل اندازه گیری-رانده شده (kpi ها) به سرعت در مسیر نوآوری با ضربه زدن به عالی قدرت جهانی مغز به شرح زیر میباشد:

1. شناسایی مسئله هسته;

2. مصرف میکل آنژ رویکرد;

3. ساخت بهترین بهتر ؛

4. نوآوری چرخ;

5. فروش تقلیدی نوآوری;

6. اجرای تقلیدی نوآوری;

7. شناخت و جشن.

نتيجه گيری

Fastcompany و تجارت, مجله باید اذعان کرد اپل به عنوان نوآورانه ترین شرکت در جهان است. همچنین احتمالا جهان ترین مهارت copycatter. استیو جابز, اپل, موسس و مدیر عامل آشکارا اعتراف کرد که از جمله در یکی از سخنرانی های خود. او گفت: “هنرمندان خوب کپی هنرمندان بزرگ سرقت. و ما همیشه خودت در مورد سرقت ایده های بزرگ است.”

در حد بررسی کتاب جدید “شرکتی: چگونه شرکت های هوشمند استفاده تقلید به دست آوردن یک لبه استراتژیک “منتشر شده توسط دانشگاه هاروارد کسب و کار چاپ و نشر, پروفسور ادد Shenkar ذکر شده در یک مطالعه در طی یک دوره از سال 1948 تا سال 2001 که در بر داشت که 97.8 درصد از نوآوری ارزش می رود به مقلدان! او خواستار آن imovation (تقلید+نوآوری) است که دقیقا چه تقلیدی نوآوری است همه چیز در مورد.

[ad_2]