تاریخ سوزوکی GT250 از جمله X7

[ad_1]

سوزوکی GT250 راه اندازی در ژاپن در سال 1971 شد و در واقع جانشین و یک نسخه به روز رسانی از سوزوکی T250. اما تفاوت بین این دو دوچرخه محدود بود تنها به مربوطه نام. “G” اضافه شد T250 مدل به نمایندگی بیشتر نسخه مدرن از موتور سیکلت.

اضافی جزء در مدل جدیدتر بود دیسک های ترمز در جلو دوچرخه و یک Ram جدید هوا سر سیلندر. یک نگاه دقیق تر در این مدل در بازار قبل از راه اندازی سوزوکی 250 مدل T250 و GT250) باعث می شود آن را ممکن است به ارزیابی که T20 سوپر شش بود و کاملا شبیه به هر دو T250 و GT250. اما GT250 راه اندازی شد یک موفقیت بزرگتر در بازار به عنوان دوچرخه تا به حال تمام مواد تشکیل دهنده برای یک بسیار رقابتی و ماشین آلات.

در واقع GT250 بود به عنوان بزرگ به عنوان 400 مدل در اندازه و به خوبی در عملکرد. با توجه به چنین ویژگی های GT250 شد بهترین فروش موتور سیکلت تا اواسط دهه هفتاد در بسیاری از کشورها از جمله امثال بریتانیا.

متاسفانه این موفقیت به زودی به یک توقف به عنوان محیط جدید قوانین شکلی ناگهانی ظهور تا در دهه هفتاد ساخته شده است که سوزوکی مهندسین رانندگی نسبت به موتورهای چهار زمانه به عنوان مخالف دو زمانه هستند. این محیط و سر و صدا و مقررات بدان معنی است که سوزوکی در حال حاضر به تمرکز بر روی طراحی مجدد اگزوز. به عنوان یک نتیجه, سوزوکی GT250 کردم outclassed توسط معاصران آن در اواخر 1970s. آن را نیز ممکن است گفته شود که با وجود شباهت به نظر می رسد سوزوکی GT250 موتور کمی کمتر قدرتمند تر از T250. جدا از این اندک تفاوت T250 حال عدم شتاب و راه آهن به عنوان جانشین آن. در سال 1972 سوزوکی منتشر دوم مدل GT250 (GT-250 II) که تا به حال دیسک های ترمز در جلو در علاوه بر این به یک رنگ جدید.

این مدل باقی مانده نادر به تاریخ آن را به عنوان هرگز ارائه شده به جهان غرب است. سوزوکی GT250 inc X7 نادر گوهر است که ساخته شده راه خود را به نمایشگاه طبقه در سال 1979. تغییر نام بود در سراسر مناطق مختلف جهان از جمله RG250 در ژاپن و یا X7E در آلمان است. این مدل جدید از GT250 کمک به کاهش وزن این دوچرخه با 20 کیلوگرم. این دوچرخه فوق العاده سبک وزن و این می تواند یک تجربه فوق العاده برای هر دوچرخهسواری که می خواهد به سعی کنید سبک های مختلف از دوچرخه. سوزوکی GT250 inc X7 کلاسیک دوچرخه است که نشان می دهد زنه وقتی که می آید به مشخصات آن است. موتور نصب شده است و یک دوقلو دو زمانه است که می تواند رسیدن به سرعت های بالا تا 149.0 متر/ثانیه. سوخت کنترل کاملا متفاوت از بسیاری دیگر از موتور سیکلت سوخت کنترل و شناخته شده است به عنوان یک غشاء که کمک می کند تا دوچرخه حل بنزین در نرخ آهسته تر از روش های سنتی.

گیربکس بود که جلوتر از زمان خود را با سرعت شش و انتقال. یکی دیگر از مزیت است که سواران در هنگام انتخاب GT250 X7 است 27 اسب بخار دوچرخه نشان دهنده. این فشار بزرگ وقتی که می آید به بازاریابی استراتژی از مدل های مشابه در آن زمان تنها در حال اجرا به طور متوسط 20 اسب بخار. جابجایی چوب در 247ccm وقتی که می آید به قدرت عالی از سوزوکی GT250 inc X7.

[ad_2]