الیزابت درام – معرفی سریع به توسعه درام

[ad_1]

در دوران سلطنت الیزابت-من در قرن 16 رنسانس درام توسعه یافته است. احساس, فکر و عمل از سن داشت بهترین عبارات در درام. سن شاهد توسعه فوق العاده ای در درام به اوج خود رسید در شکسپیر است. بر خلاف قاره درام, زبان انگلیسی, درام درو در قرون وسطی تئاتر. خواسته های محبوب مخاطبان شد در به در نظر گرفته.

مخاطبان عصر الیزابت پرشور بود و تخیلی. و آن را یکی از دلایل الیزابت درام موفق شد به میزان بیشتر. علاوه بر این نویسنده ساخته شده برخی از نوآورانه آزمایش ساخته شده است که سریال همیشه سبز!

این نویسنده با استفاده از یک کلاسیک عمل می کنند و صحنه ساختار و دیگر دستگاه های تئاتر با الهام از سنکا. آنها با هم مخلوط تراژدی کمدی و معنوی و ایالات چند قطعه. آنها تحت پوشش دهانه بزرگ از زمان و فضای یکپارچه و موسیقی و رقص و نمایش به تصویر کشیده خشونت و جنگ و خون و مخلوط خانواده سلطنتی با کم زندگی شخصیت های. افراد از تراژدی همیشه تاریخی به جای افسانه ای. کمدی بودند معنوی که شامل عناصر مانند پوره و سحر و جادو.

این ظهور از درام در انگلستان که در آن معجزه نقش اخلاق و ترجمه در رواج است. این سن که به اول درست فارسی, کمدی Grammer Gurton را سوزن و اولین تراژدی Gorboduc.

پیشینیان از شکسپیر; مارلو, Lyly, Kyd, نش Peele و گرین آورده درام به اوج نقطه با ارائه منحصر به فرد خود را رویدادهایی. این شد Marlowesque یک مرد نوع یا تراژدی از شور و دادگاه و یا Lylian comegy کلاسیک پخش و Melodramas. مارلو در این میان نمایشنامه نویسان اشغال یک موقعیت مرکزی که به چهار معروف نقش Tamburlaine, Faustus, یهودی مالتو ادوارد دوم.

عصر الیزابت را به هنگام تولد به یک نابغه ادبی شکسپیر که تراژدی هملت, اتللو, Macbeth, King Lear و کمدی مانند به عنوان شما آن را می خواهم, Midsummer night’s Dream, شب دوازدهم رنگ زبان و ادبیات انگلیسی در بهترین حالت آن است. الیزابت درام رفت و از طریق درگیری بین کلاسیک و بومی آرمان.

شکسپیر جانشینان نمی تواند نگه داشتن روح و درام وجود دارد توجه داشته باشید از کاهش درام. آن Ben Jonson که کمدی هر انسان در طنز, کیمیاگر, سکوت زن و مصیبت Catiline, Sejanus نشان داد که جذابیت واقعی.

[ad_2]