استون مارتین DB2 ماشین ورزشی

[ad_1]

استون مارتین DB2 – یک نگاهی از نزدیک این ماشین ورزشی از جمله عملکرد, اطلاعات فنی, ویژگی های, مقایسه با رقبای تاریخچه استفاده می شود قیمت

از کلاسیک به مدرن

ماشین

استون مارتین DB2 ماشین ورزشی راه اندازی شد در سال 1950 در نیویورک نشان می دهد موتور به عنوان جانشین طبیعی به DB1 دو لیتری ورزش و قیمت £1,914.

آن ارائه شد به عنوان دو درب دو سرنشینه ثابت سر کوپه و بعد از آن سال به عنوان یک قطره سر کوپه.

اوایل DB2 را تا به حال سه قطعه کرومی جلو پنجره مشبک با خنک کننده منافذ در بال جلو اما بعد از آن مدل به حال یک قطعه مشبک و هیچ دریچه.

کلاه سر گذاشتن بود لولایی در مقابل یدکی چرخ قرار بود در عقب و وجود فضا برای توشه پشت صندلی های جلو.

چند DB2 را با استفاده از یک لوله فولادی شاسی از DB1 بود که هر دو کوتاه و تقویت همراه با شش سیلندر 2.3 لیتری Lagonda موتور چهار چرخ فنر سیستم تعلیق مستقل در جلو.

آن استفاده می شود Girling هیدرولیک ترمز درام همه دور و تا به حال محدود کردن وزن 1207 کیلوگرم است.

اما نهایی نسخه تولید شد و بر اساس این نسخهها کار ماشین است که با استفاده از Lagonda 2.6 لیتری موتور و آلومینیوم پانل های بدن.

با سفارشات به صورت 100 خودرو قرار می گیرد و در, راه اندازی, فروش DB2 شد به طوری که این شرکت کشیده شد به نگه دارید تا با تقاضا است.

در زمان تولید به پایان رسید و در سال 1953 411 DB2 را به حال ساخته شده است متشکل از 339 از کوپه و 102 رها کردن سر.

موتور

در DB2 2 لیتری مستقیم چهار موتور DB1 جایگزین شد قوی تر Lagonda 2.6 لیتری مستقیم شش DOHC موتور در دسترس است به عنوان یک نتیجه از David Brown تامین امنیت هر دو آستون مارتین و Lagonda در سال 1947.

در هنگام نصب با چهار سرعت گیربکس دستی های فشرده سازی از 6.5:1 و دو سو carburettors آن توسعه یافته 105 اسب بخار در 5000 دور در دقیقه و 125 فوت/پوند گشتاور در 3100 دور در دقیقه.

این تولید بالا سرعت 110 مایل در ساعت و 0-60 mph زمان 12.4 ثانیه.

در سال 1951 قوی تر DB2 برتری ماشین ورزشی راه اندازی شد و برجسته اصلاح شده با موتور بزرگتر carburettors های مختلف بادامک و یک نسبت فشرده سازی از افزایش 6.5 به 8.2:1.

این توسعه 125 اسب بخار و تولید بالا سرعت 116 مایل در ساعت با 0-60 مایل در ساعت در 11.2 ثانیه.

این نوع بود و نه مناسب برای این بازار با توجه به در دسترس بودن تنها پس از جنگ کم اکتان سوخت.

این DB2 در مسیر

تکرار قبل از راه اندازی آزمایشی از DB1 ماشین ورزشی در سال 1948 بلژیک آبگرم 24 ساعته نژاد قبل از تولید آثار DB2 نصب با Lagonda مستقیم شش موتور وارد شد و در سال 1949 انسانهای لو 24 مسابقه ساعت اما بازنشسته شده بود.

نه به outdone یک ماه بعد از آن به پایان رسید و سوم در سال 1949 بلژیک آبگرم 24 ساعته مسابقه.

یک سال بعد آثار DB2 را به پایان رسید در موقعیت پنج و شش در سال 1950 Le Mans با استون مارتین برنده دو مکان در 3 لیتری کلاس.

نیز که در سال DB2 آمد دوم در کلاس خود در اولین سبرینگ 12 ساعت مسابقه در فلوریدا.

در سال 1951 آثار تیم آمد و در چهارم و پنجم در لومان.

رقابت

رقبای معمولی از استون مارتین DB2 شامل موارد زیر ماشین های اسپرت: جگوار XK120, مرسدس بنز 190 SL, BMW 507 و Facel-Vega Facellia.

ماشین های اسپرت برای فروش

یک سال 1952 یا ’53 استون مارتین DB2 در کلاس اول بیماری را واکشی بین £105,000/$170,000 و £124,000/$200,000.

از سوی دیگر در اوایل سال 1951 به عنوان مثال فرمان در منطقه £190,000/300.000 دلار به پوند 270,000/$425,000.

یک واقعیت جالب این بود که در سال 2010 یکی از آثار اصلی DB2 را از استون مارتین در حراج فروخته شد £570,000/$910,000.

این نتیجه گیری من استون مارتین DB2 ورزشی, نقد و بررسی خودرو.

[ad_2]